Onödigt vetande

Jag har en toalettbok som heter BLA BLA BLA som innehåller 600 önödiga fakta. Då jag har haft boken i snart tre och ett halvt år så kan jag dem utan och innan vid det här laget. Här kommer iaf lite onödigt vetande under kategorien känt och rikt folk:

Skådespelaren Andy Garcia var vid födseln siamesisk tvilling


Ted Turner äger mer än 1,7miljoner hektar land, vilket gör honom till den största privata landägaren i USA.


Michael J. Foxs mellannamn är Andrew.


Miljardären Donald Trump har aldrig använt en bankomat.


Skådespelaren Tom Hanks är släkt med Abraham Lincoln.

 
Är dom lika varandra?

//F

Kommentarer
Postat av: Peter

Det där med Andy Garcia, är det verkligen sant? Det verkar ju så sjukt, men kul. Hillary Clinton har ju släkt i Robertsfors så allt är ju möjligt.



1,7 miljoner hektar är 17 000 kvadratkilometer. Rena nybörjaren jämfört med den australiensiske bonnläpp som lär ha en gård lika stor som danmark (43 000 kvadratkilometer!)

2009-12-04 @ 14:44:09
Postat av: Mariana

ÅH jag älskar den där boken. Den är räddaren i nöden...bokstavligt sagt. HAHAHAAHAHA

2009-12-04 @ 23:43:49
Postat av: F

Jag har bara hört att Ted turner köpt åt sig marrken för att han ville kunna rida från sitt hem och hela vägen till mexico utan att rida på någon annans mark

2009-12-05 @ 01:09:11
Postat av: Peter

Det är ju otoligt praktiskt. Tror jag ska göra samma sak, fast med Jönköping-Danmark. Bron tar jag också!

2009-12-05 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0