Årets innebandy batalj

Nu är årets innebandytunering för juriststudenter avklarad. Som vanligt så var det mycket känslor, både hat och kärlek. Det var t o m nära att bli slagsmål efter en riktigt ful tackling över sargen, men jag var förstås inte inblandad. Jag är en så snäll pojke. Vi kom på en hedersam 2:a plats. Jag lyckades få in någon boll och kondis var inget problem. Jag gjorde ett riktigt ryck en gång dock, från bakom eget mål och spurtade i full fart mot motståndarnas mål och lyckade trycka mig förbi några spelar med fart och fläkt ,dock framme vid mål hade jag ingen ork och missade målet. Efter denna rush var det bara att gå och byta. Det stora problemet är ju att man inte har något skott att tala om, de som har spelat innebandy skjuter ju så jävla hårt.

Nu kallar duschen på en svettig man.

Sincerely yours,
// F

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, gå och duscha nu du svettiga man. Jag gillar rena män bättre

2009-05-03 @ 22:17:36
Postat av: Mattias

Du är alldeles för snäll, förstå så stolt jag hade blivit om du hade varit med i detta så kallade slagsmål som tydligen inte blev av... Ful spel brukar alltid löna sig i slutet! haha

2009-05-03 @ 22:52:11
Postat av: Peter

Ja när jag spelar mot de som spelat innebandy på riktigt så fattar man hur illa det är ställt. Skjuta är en ren omöjlighet!



Bara bra att du håller dig borta från slagsmål

2009-05-03 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0