Awful pain

Yesbox, de är exakt vad jag känner just nu. De är inte bra att man ska bli smått handikappad efter en fobolls träning. Jag kan knappt gå... Jag måste seriöst hitta någon som kan fixa mitt bäcken, annars är jag fucked. Hoppas verkligen att jag hinner få en akut tid hos Östen i veckan annars brinner jag av! Måste även försöka hitta en massör, för enligt Mariana blev hennes bäcken bättre efter att hon besökt en massör! Så de måste ju provas, tänk om man skulle bli bra efter det. Jag säger bara Wiiiihooo!!! :D Men som sagt nu ska man inte ta ut någon seger i förskott... Är det nån annan som har några andra bra förslag på vad man kan göra?!

Över till roligare saker! 

I fredags när jag körde hem till mor och far. Så blev jag jävulskt fiske sugen då jag körde förbi Ultervattnet. Direkt jag kom hem så ringde jag Nisse och kroken och hörde om dom var på. Vilket dom var, men det fanns en hake och de var att Nisse skulle hjälpa sin farsa med något. Och de kunde dra ut på tiden hävdade han. Men hur som helst blev jag riktigt taggad, så jag åkte till och med upp till sjön för att spana ut några bra platser där vi kunde stå. Det är fortfarande ganska mycket vatten i sjöarna pga all snö som har smält. Men jag hittade nå riktigt fina ställen, vi får prova dom nån helg framöver! På ett ställe blev jag tvungen att gå ut en bit i vattnet bara för att se lite bättre, då skrämde jag faktiskt i väg på fiskar som stod alldeles inne vid land. Men helt plötsligt fick jag några otäcka bilder i mitt huvud. t ex. typ att jag skulle ramla och drunkna eller att något djur skulle komma och slita ner mig i vattnet :S Haha, så illa kvickt gick jag upp från vattnet. Dock blev det inget fiske eftersom att Nisse blev klar så sent, men de blev filmkväll hemma hos mig istället. Inte fel de heller!!
På Lördagen bar det av till Umeå. Jag och Fredrik skulle ut på stan och bränna cash. Eller rättare sagt vare Fredrik som skulle stor shoppa, jag skulle mest vara sällskap. Men det hela slutade med jag hade köpt nya jeans, en skjorta och ett par skor. Och Fredrik endast ett par skor! Vad vare som gick snett? varför skulle jag måsta bränna mest slantar. Efter vi utfört dessa stordåd åkte vi till Umedalen för att se Mariehem spela match. Jag har nu insett att Umedalen ligger typ längst bort av allt i denna värld, jag visste redan innan att de var en bit dit, men de tog ju evigheter att köra hehe.. Känns verkligen inte som att de hör till stan. De fanns inte ens något ställe där man kunde köpa glass, de säger väl ändå allt!!! Näe, de är endast Flarkens Järn man kan lite på. Sture har alltid glass!
Senare på kvällen satt vi och såg på schlagern, men de blev genast bittra miner när vi insåg att Norge skulle vinna hela skiten. Mest missnöjd var nog nisse tror jag. För han ogillade stark denna fiol spelande norrman! haha.

// Mattias

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

Jo vi måste försöka fiska lite mer i sommar, måste dra upp gammelgäddan i år :D

2009-05-17 @ 23:54:41
Postat av: F

Jo i år måste vi få upp nån storfångst. Det vårt fiskeresultat från förra året var egentligen riktigt dåligt. tro vi ska söka oss till nya jaktmarker i sommar.

2009-05-18 @ 08:53:22
Postat av: peter

All hail norway!

2009-05-18 @ 13:28:34
Postat av: Anonym

Angående ditt bäcken så tror jag att vi får träffas i pellboda och kolla vad nisse har för maskiner och verktyg. Jag tror att de har alla redskap som kan behövas.

2009-05-18 @ 18:13:15
Postat av: nils

vekapen finns att tillgå, så även vekluven! ;)

2009-05-20 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0