Champions league

Ikväll är bord bokat på o'learys för att kunna avnjuta kvällens match. Tror stenhårt på Barca, trots att det är på borta plan. Såg på någon sida att de faktiskt hade lägre odds på Barca, men kan bero på att de imponerade så mycket i helgen. Man får iaf hoppas att det blir lite mer spännande än gårdagens match. Hade bänkat mig framför TV:n men när United hade avgjort matchen på 12 minuter så minskade intresset.

Igår lämnades helvetes-PM:et in. Så när är det bara slutspurten kvar. Vi läser integrerat med socionomstudenterna nu. Kul med lite nya ansikten men vi beblandar oss inte.

Nu måste jag fräscha upp mig inför matchen.

Yours truly,
// F

Kommentarer
Postat av: Mattias

Helvette jag vill oxå se matchen. varför kan dom inte sända matchen på en NORMAL kanal som alla har!!!!!!!!!!

2009-05-06 @ 19:24:27
Postat av: F

jag visste hela tiden att Barca skulle göra gå vidare. De behövde bara ett skott på mål för att lyckas :P

2009-05-06 @ 23:16:38
Postat av: Peter

Med socionomer? Men vad i helsike nu är det ingen ordning! Det är oanständigt

2009-05-06 @ 23:20:21
Postat av: Mattias

jag höll på att börja gråta när det blev 1-1, så jävla gött!!! haha

2009-05-07 @ 06:36:19
Postat av: F

jag kan säga att de blev livat på olles när Barca gjorde mål. De är ju typ ingen som sympatiserar med chelsea

2009-05-07 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0