Firad födelsedag

Igår hade jag en heldag på universitetet. Vi hade processpel med socionomerna där vi omhändertog ett 3 årigt barn pga. av vanvård. Efter det skulle dom och protokoll färdigställas. Uppskattar processpelen mer såhär sent i utbildningen. Det var så nervöst och spänt tidigare terminer. Tror dock att det var det sista processpelet på utbilningen!

Efter universitetet var de snabba ryck hem där föräldrarna väntade. Gjorde ordning grillen och for iväg en sväng med fadern på onoff och hämtade en ny mobil då de gamla gett upp, vilket var synd då det är den mobil jag tyckt om mest. Men den nya är typ likadan fast med mp3, så den borde fungera bra. När jag kom hem så visade det sig att jag hade varit lite snabb med att paxa grillen på gården, så mina grannar fick grilla på mitt kol. Sedan gjorde min andra granne och Anja det också. Tillsist kom syster och pojkvän så då kunde vi äntligen grilla. Grillade grönsaksspett, majs och kött och kycklingspett. 



Givetvis så serverades en potatisgratäng till. Dock så hade jag blivit så hungrig innan maten så jag hade fått ont i ryggen. Är det bara jag som får ont i ryggen när man blir riktigt hungrig? Maten var iaf utsökt. Sedan blev de presentöppning och tårta till redan sprängfyllda magar innan alla for hem. Jag var så jävla trött efter att varit igång hela dagen så de blev en tidig kväll.



Jagge och Haz var givetvis med och firade

Idag kommer lunken så vi ska ner på stan och bränna lite pengar och sedan se marres match. Vad kvällen väntar är ej bestämt, men alkoholfritt kommer det nog bli.

Truly yours,
// F

Kommentarer
Postat av: Peter

Men se hemskt att behöva grilla på sin födelsedag!



Kan tänka mig att hundarna såg väldigt hungriga ut och menade att det var all världens orättvisa att inte de fick sig ett grillspett eller två?

2009-05-17 @ 11:07:01
Postat av: F

De värsta var att jagge har fått i sig nå olämpligt i veckan och kan typ inte äta så han fått dropp så de blev inga spett för honom

2009-05-17 @ 18:54:51
Postat av: Mattias

Vem hade kunnat tro att jag var den som skulle bränna mest cash?!... De var ju ändå du som skulle stor shoppa! hehe. Förresten hur är det med marres käke, har den blivit bra än?

2009-05-17 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0