Glädje och en strimma hopp

I dessa ekonomiskt dystra tider med lite jobb och många arbetslösa, så kan man inte bli annat än glad när man får förlängd anställning trots att man blivit uppsagd några månader tidigare. Dessutom så ger det en liten förhoppning om att det kan vända längre fram och man får fortsätta jobba. Så glädjen är just nu total!
Jag satt faktiskt bara för någon dag sedan och funderade på vad jag skulle skriva för dystert inlägg nästa vecka, då jag egentligen skulle slutat, om hur djävligt det är att vara utan jobb och att endast gå på a-kassa, men så slapp man det, bra på alla sätt!
Inte heller behöver man ofreda folket på arbetsförmedligen på ett tag, det måste kännas bra för dem :)
Ja just nu så skiner solen ute och man känner att sommaren är på väg.
Finns bara ett ord för allt det här: GÖTT!

Yours truly,
Kapten Krok

Kommentarer
Postat av: F

Grattis till förlängningen och din debut här på bloggen. puss

2009-05-08 @ 20:11:02
Postat av: Mattias

Jag ser ingen glädje i detta inlägg!!! Men grattis ändå!!

2009-05-08 @ 22:54:38
Postat av: Peter

Ja välkommen till bloggen , vi hoppas på många uppdateringar!



Grattis till förlängningen, hoppas du ramlar

2009-05-08 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0