Hamburgare

De senaste året kan jag räkna på en hand hur ofta jag ätit hamburgare, men i veckan har jag slagit till hela 3 ggr! Jag har ätit hamburgare på Corona till lunch och på O'learys när vi såg på fotboll och idag har jag gjort mina egna här hemma och som ni förstår så var ju de "hemlagade" godast. Dock så känns det nu som om mitt behov av hamburgare är är mättat för all framtid. Men suget är förhoppningsvis tillbaka till sommarens fisketurer.
En av fjolårets lyckade fisketurer.

I veckan så kollade jag när Chuck säsong 3 skulle komma, men fann till min stora skräck att seriens framtid ännu inte är säker. Nu funderar jag på att starta en kampanj till stöd för Chuck och hans vänner och hoppas att jag har er i ryggen när jag tar upp kampen mot produktionsbolaget.

Respectfully yours,
// F 


Kommentarer
Postat av: Mattias

åhh jag längtar tills de blir fiske! Jag har din rygg, jag är redo att fightas för chuck!!

2009-05-08 @ 22:56:49
Postat av: Peter

Ojdå, jag käkar burgare minst en gång i veckan, känns som min största last efter lösgodis...iofs brukar jag inte göra dem så sliskiga.



Fiske ftw!

2009-05-08 @ 23:30:47
Postat av: F

Näe de är ju viktigt att integörade så feta, de är mer gourmet hamburgare som gäller. Jaha så du har fortsatt på vår hamburgartrend från hagmarks.

2009-05-09 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0