Men, va hände nu egentligen?!!

Idag skrevs historia på Saint Gobain (mitt jobb) i Robertsfors.

På eftermiddagen fick jag reda på att dom har hittat kulor som var dåliga, tydligen har dem hittat spår av metall i dom. Vilket är allt annat än bra! Och risken finns att de är tiotusentals kulor som är dåliga. Men de får vi nog reda på imorgon!

Hur som helst så fick INTE jag och Joel skulden för detta. Ja mena vafan är det som händer, vi brukar alltid ligga i het luften minst ett par ggr i månaden även om vi inte har gjort något fel!!! Skadeglädjen ligger verkligen på topp när man ser att någon annan får skäll istället för en själv. Hahaha... Men man vågar ändå inte riktigt slappna av än, de kan vara något lömskt med det här. De är nästan för bra för att vara sant!!

// Mattias

Kommentarer
Postat av: F

Jag skulle inte pusta ut om jag var du. Jag ska skicka ett anonymt brev till din chef och skylla allt på dej lunken.

2009-05-19 @ 17:55:15
Postat av: Peter

I morgon får du en redig utskällning i alla fall, det hoppas vi!

2009-05-19 @ 19:57:02
Postat av: Mattias

Haha, ja jag blir inte förvånad om man får sig en käft smäll imorgon!

2009-05-19 @ 20:48:26
Postat av: Kapten Krok

Är det backstabbern (du vet vem jag menar lunken) som sabbat kulorna :P

2009-05-21 @ 01:29:14
Postat av: Mattias

haha nä tyvärr kroken de var inte backstabbern!! jag har jobbat lite med han i veckan, och han är verkligen inte smart för 5 öre...

2009-05-21 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0