Ombyta roller

I vanliga fall är det jag som läser juridik och PJ som läser allt på engelska men den senaste tiden har de varit lite ombyta roller. I princip allt jag har gjort på sistone på universitetet har jag gjort på engelska och PJ har fått känna på juridikens mystik! Men på tisdag så ska jag äntligen få gå till min kära lagbok. Jag sitter nu och försöker få ihop de sista på mitt PM i folkrätt. Läraren som ska betygsätta PM:an (Märk att det faktiskt heter PM:an och inte PM:et) är en grek som jobbar på ett engelskt universitet. Han var här en sväng före och efter påsk och vi alla var livrädda, de finns mycket skräckhistorier om denne mans undervisning. Dock så blev det ett antiklimax då greken hade tonat ner sig rejält efter en hel del kritik. Men åter till mitt PM, det kommer att bli världens bästa och greken kommer att säga: Fredrik, du har besegrat mig! Alla närvarande kommer att brista ut i gråt (Känns detta igen PJ!?!). Skämt å sido, tror inte att greken kommer att uppskatta mitt PM, men de lär ju inte vara sämst eller det kan nog faktiskt vara det. Men nu vill jag bara få det bortgjort och återvända till juridik på svenska.

Ikväll är det den årliga innebandytuneringen och kommer inte att satsa mina besparingar på T6, men ni andra får gärna göra det. Alla insatser skickas till mitt konto (dock inga insatser under miljonen).

Såg lite på El Clasico igår, vad ska man säga. Messi är en duglig fotbollsspelare, funderar på att värva honom och några till i Barcas startelva till Nysätra. Tror på en snabb resa genom det svenska divisionssystemet, från division 6 till SM-guld på 7 år.

Nu åter till mitt mästerverk till PM.

Very Respectfully,
// F

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha ja det känner jag igen. Tidernas skrövel skrövel signerat the Zemui. Mose lär ju visst ha gråtit :P



Jag såg också Barca igår, de är ju rätt bra på att sparka boll grabbarna!



2009-05-03 @ 16:17:44
Postat av: F

Jo fenis kunde snacka den mannen. De var en stor dag i vårt liv när den den ryska kvinnliga diktatorn erkände sig besegrad.

2009-05-03 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0