Puppies

Jag har också varit en sväng i stugan i helgen, de blev grill och annat skoj. Men helgens höjdpunkt var när vi påväg hem till stan igen for och kollade på schäfervalpar. De var 7 st och de var 6 1/2 vecka gamla och de hade ordentligt med fart i benen och de gnagde på tår och möbler.

        




Ingen får pussa min flickvän.

Tyvärr för uppfödaren så var 4 st. långhåriga och av någon anledning så får man inte ställa ut dem och därför blev de återbud från några köpare. Men det ordnade sig till sist och tur var ju de för annars skulle vi nog tagit med någon av valparna hem.

Tur att det inte är för killar som för schäfervalpar att man är mindre värd om man är långhårig, för i sådana fall skulle jag och PJ ha varit riktigt billiga vid några tillfällen.

Nu ska jag plugga.

Your humble student,
// F

Kommentarer
Postat av: Mattias

haha tyvärr Fredrik de ser ut som att du har blivit brädad av en schäfervalp!! Dom var ju sjukt söta, ni skulle ha tagit en ;)

2009-05-11 @ 09:07:53
Postat av: F

Ja det verkar ju så. Men de är ju inte lätt match heller när de är så söta.

2009-05-11 @ 09:57:20
Postat av: Peter

Haha jamen jag tycker de långhåriga är ruskigt söta precis som vi varit med vårt långa hår. Äntligen har jag börjat få anständig längd på manen igen.



Hade man haft ekonomin och tiden så hade jag skaffat mig en valp!

2009-05-11 @ 11:30:13
Postat av: F

Ja, med tid och pengar hade man ju skaffat en handfull.

2009-05-11 @ 17:46:51
Postat av: Johanna

Åhh vicka QT pups! Inte undra på att ni bli sugna! Men ni är ju alltid välkomna att låna the Haz för en billig penning. Om ni känner att ni vill bli avskräckta alltså.. =)

2009-05-11 @ 18:14:41
Postat av: Mariana

Haha! Om Fredrik och Peter hade haft kvar sina långhår hade man inte känt något behov av nån valp. För de såg ju ut PRECIS som valpar

2009-05-12 @ 19:04:44
Postat av: F

Marre, Jag har då bilder på mig själv som bevisar motsatsen

2009-05-13 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0