Rättvisa at last

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/recensioner/article5243603.ab läs och beundra. Rubriken på artikeln säger ju allt. Sen att Rybak ska försöka försvara sin ära gör ju saken ännu bättre. Nu vet jag att aftonbladet tillsammans med andra kvällstidningar inte är så mycket att hänga i granen. Men det var så zlatans bra att se att även media kunde såga "fiolhoben" vid fotknölarna. Själv kan jag ju inte ge min bild av skivan eftersom jag förmodligen aldrig kommer lyssna på den, eller förmodligen och förmodligen.. Jag kommer ALDRIG att lyssna på den! ;)

Näe, Rybak får svinga sin falskstämdafiol på annat håll från och med nu. Själv kommer jag somna till dessa toner:




Swim tight ---- Niiils

Kommentarer
Postat av: Mattias

Är du nöjd nu Nils?

2009-05-29 @ 00:29:22
Postat av: nis

Yepp. Nu när man hör låten kommer man bara tänka på artikeln :P

2009-05-29 @ 01:40:46
Postat av: F

Säg som det är nils, du har redan köpt skivan och lyssnar på den varje vaken minut.

2009-05-29 @ 08:14:29
Postat av: Peter

Ja han mörkar sitt beroende

2009-05-29 @ 08:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0