SYTYCD

Ikväll börjar kanal 5 sända So you think you can dance säsong 6. Så nu tänkta jag tipsa er att se det. Det är fan i mig riktigt imponerande vad en människa kan göra med kroppen. Jag har t.o.m. börjat uppskatta modern dans efter jag sett programmet några säsonger. Så ikväll kl 21.55 får ni bänka er framför tvn med nå gott att äta. Nu är det dessutom auditions så några härliga skratt kommer man att få.


Gänget från säsong 5

Nu är de dags att slänga sig i duschen för snart börjar Roger söker fru, eller var det bonde?

//F

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag som hade tänkt ta längre lunch, så att jag skulle kunna se Bonde söker fru. Men givetvis så möter jag min chef efter vägen då jag går hem för att äta :S Så de blir kort lunch ikväll...

2009-11-11 @ 20:22:32
Postat av: Peter

Såg australiensiska versionen i några avsnitt för ett par år sedan, det var sjukt imponerande! Synd bara att de inte riktigt når upp till ens egen nivå!



Har ni sett den här paranormal activity? jag såg den förra veckan med några kompisar. Stämningen var rätt (inga dumma kommentarer) och det var mörkt i rummet. Blev riktigt imponerad av vad man kan åstadkomma för 11 000 dollar! Det är klart att i dagsljus är det kanske inte samma sak men i helgen blir det att se om den med ett nytt gäng, hoppas på samma känsla!

2009-11-11 @ 20:36:47
Postat av: F

Aldrig hört talas om paranormal activity. Är det något med synska eller?

2009-11-12 @ 09:30:57
Postat av: Peter

Den handlar om ett par som bor i ett hus och med hjälp av videokamera försöker reda ut vad för väsen det är som förföljer kvinnan.



Då skådespelarna såg ut som "vanligt folk" och det skulle föreställa en dokumentär så tycker jag det blev rätt bra. Inga dreglande monster här inte!



Har iofs bara sett blair witch en gång, men denna kändes då bra djäkla mycket bättre. Men som sagt, omständigheterna när man ser den gör mycket.



Har varit rätt mycket buzz om den så den borde dyka upp på bio eller varför inte en hederlig VHS snart!

2009-11-12 @ 12:59:27
Postat av: Mattias

Jag läste om den i tidningen igår, så den bör nog visas på bio snart!



Fatta va nice om den kunde komma på hederlig VHS, de var inget krångel på den tiden! ;) Halva nöjet var ju att spola tillbaka filmen när man sett klart! :P hehe

2009-11-12 @ 13:26:34
Postat av: Nils

Inget krångel med vhs?! Ibland var ju filmen så söndertittad att det såg ut som om nån försökte ställa in skärpan hela filmen... Men jag kan ju inte annat än hålla med om att vhs var the skit!

2009-11-12 @ 18:24:15
Postat av: Mattias

Det var menat som ett skämt om krånglet, Nils! Alla vet väl att de var värre än döden om man fick tag i ett dåligt band! :P

2009-11-12 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0