Tisdagssynden

I ett svagt ögonblick bestämde jag mig för att gå och köpa mig nå gott att äta till fotbollen ikväll. Så efter en halvtimmes promenad så styrde jag kurs mot Coop för att kolla in sortementet. Jag bestämde mig för nötter och då menar jag självklart jordnötter och inte sånadär töntiga cashewnötter.


Riktiga nötter.

Något som jag förfärandes över inne i butiken var hur många det var som också skulle synda på en veckodag. det handlades chips och godis och annat. Götta ska man äta på helgen, förutom i undantagsfall och mina skäl är för nobla för era öron.

//F



Kommentarer
Postat av: Nils

Jag syndade också... Förbannade pizza.... ;)

2009-11-03 @ 22:09:25
Postat av: Mattias

Jamen du åt ju ingen bakis pizza i söndags Nils! ;) de jämnar ut sig!



haha du är så lurad Fredrik! Alla vet att de är cashewnötter som gäller! :)

2009-11-03 @ 22:25:02
Postat av: F

Cashew äter bara bögdjävlar och efter helgen vet vi ju vem det är...

2009-11-04 @ 08:51:38
Postat av: Peter

Själv är jag förfärligt dålig på att följa mina egna regler. Blev massa bullar, chips och alltför många turkisk peppar igår kväll.



"Cashew äter bara bögdjävlar..."

+1

2009-11-04 @ 11:05:46
Postat av: Syrran

Du tror inte att de som handlade snask tänkt så som du? Alla vet ju att fotboll på tvn makes lördag! Därför dippade vi chips i vaniljglass igår kväll, o sköljde ned med några bärs =)

2009-11-04 @ 11:43:57
Postat av: Nils

Kan ju inte annat än instämma! Det ska ju vara the real deal, cashew är ju bara nå wannabe nötter.

2009-11-04 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0