Bygdens nya modellexport

Såg idag en reklamsnutt från Vagabond där bygdens modellexport nr 1 var med, men han har nu fått hård konkurrens av vår egen Lövgren som gjorde modelldebut igår på torget. Här kommer lite bilder.

           


           


                      


Nu till något lite tråkigare. Dansken hade tur igår och förstörde mest troligen nästa sommar för oss. Nu förstår man varför David Batra gjorde som han gjorde i kön till pölsemannen i kvarteret skatan.

Det blev en utgång igår, där jag kastade in handduken tidigt då jag inte kände mig riktigt kry men kroken och Nils stannade kvar och kämpade på tillsammans med hela Johanssons klanen.

// Fotografen 

Kommentarer
Postat av: Peter

Härliga bilder! Det var en rackarns frisyr! Jo nu har bygden två framgångsrika modeller.



Är fortfarande deppig. Det värsta är ju att en liten procent av hoppet finns kvar (chansen bör ju ligga på 1/100 kanske) och det räcker för att man inte riktigt ska kunna släppa det än. Bara att längta till nästa höst då EM-kvalet börjat igen.

2009-10-11 @ 19:10:19
Postat av: F

Ja nu får vi börja bestäma oss för vem som ska bli den nya förbundskaptenen. Måste säga att förbundskapten för U21 ligger ganska bra till hos mig. Tror inte att Svennis sysslar med välgörenhetscoaching. Hasse Backe tror jag också är intressant.



Robertsfors kommun måste ha flest modeller per capita.

2009-10-11 @ 22:18:28
Postat av: Peter

Håller fullständigt med! exakt vad jag tänkte idag! Eller så försöker jag bara ställa in mig...

2009-10-11 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0