Döden som granne

I går kväll var det, för er som missat, en olycka med dödligt utfall bara 300-400 från mig. När jag var på väg hem från Fredrik så mötte jag ambulans och polis. Det är ju inget man direkt reflekterar över i vanliga fall, men när jag svänger in på min gata ser jag några hundra meter bort massvis med blåljus och folk som går till och från platsen. Givetvis blir man nyfiken och kollar in vad som hänt på internet och ser då att det varit en bilolycka. Kurvan dom körde av i kör jag dagligen så det kommer kännas lite konstigt att passera den nu ett tag fram över.

Ni kan läsa mer om olyckan på vk eller folkbladet.


R.I.P // Nils

Kommentarer
Postat av: Peter

Förbaskat olustigt

2009-10-29 @ 18:21:54
Postat av: F

Jo jag läste om de där idag, de känns alltid så fruktansvärt onödigt sånt där. Man får nog ta å börja köra lite försiktigare, inte värt att komma fram några minuter tidigare om det ökar chansen för att man råkar ut för en olycka

2009-10-29 @ 19:05:16
Postat av: Nils

nää blir ju att ta det coolare i den där kurvan nu. har ju själv varit nära nångång att köra av där..

2009-10-29 @ 19:22:04
Postat av: Mattias

Det är riktigt otrevligt sånt där! Man kör ju som en jäkla jöns ibland, de är ju bara tur att man inte har hamnat i någon olycka själv!

2009-10-29 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0