Firma fester

Folk sitter i firma fest planer på jobbet och jag gillar inte detta alls. Jag bara låtsas att vara intresserad och tycker det ska bli skoj. Men om sanningen ska fram så känner jag stort missnöje! Jag har blivit avskräckt efter firma festen i Piteå för 2 år sedan. Den resan resulterade i hjärnskakning! Och min chef har gett mig onda ögat sen dess... Senaste firma festen vi hade var jag så sjukt lugn. Jag drack knappt, jag satt bara och höll tummarna för att någon annan skulle bli jävligt packad och skämma ut sig. Då kanske alla skulle kunna glömma bort min lilla incident i Piteå! Och Pluppen tog på sig rollen att bli äckligt packad och skämde ut sig och spenderade stora pengar i baren på bowlinghallen hehe. Men det var inte tillräckligt för att folk skulle glömma mitt missöde, Förbannat!!! Jag kommer att hata firma fester så länge jag jobbar på Saint Gobain!

//Mattias

Kommentarer
Postat av: Peter

vad gjorde du som chefen inte gillade?



Det beror på att det är ovanligt att du skämmer ut dig. Folks glädje blir så mycket större eftersom det är anmärkningsvärt. Men de borde låta dig vara ifred dock. Annars kan du be dem att skaffa ett intresse, typ läsa böcker eller schack eller odling

2009-10-08 @ 11:06:38
Postat av: Mattias

Haha ja, jag fick som sagt hjärnskakning på min firmafest efter att ha brottats med pluppen på skoj! Jag var borta från jobbet i en vecka efter denna incident. Chefen var inte precis nöjd! Så jävla pinsamt de var att ringa till han på söndagen och säga " Du, jag kommer inte imorgon. Jag har fått hjärnskakning!"



Sant så sant, man blir faktiskt jävligt less på att höra det där! jag ska nog hämnas på nån nästa fest! hehe

2009-10-08 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0