Nya tider

Undertecknad anser att förnyelse av den estetiska utformningen av denn s.k. "blogg" är en nödvändighet av brådskande art. Det är mot denna bakgrund som jag valt att ändra kulör och bildmaterial i vår s.k. "header".

Detta är endast begånget med den åtanken att ni mina kära vapenbröder skall, såsom jag och Nils gjort denna afton, å det snaraste giva förslag på utseendemässig förnyelse. Jag är således inte av den meningen att det nuvarande utseendet bör givas någon ansenlig livslängd. Grefve Nils har mitt fulla förtoende när det gäller persondatormjukvaran "photoshop" från Förenta staterna. Vidare anser jag att någon med mer begifvenhet på s.k. "HTML" kan taga ett mer långtgående ansvar för särskilda detaljer. Jag tänker här exempelvis på friherre Kroken.

Väl bekomme!

//Baron Petrus Jorgensius IV

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag gillar den nya headern! Käcka delfiner!

2009-10-05 @ 22:45:51
URL: http://mikariana.blogg.se/
Postat av: Peter

Tack Mikaela! Den ska dock finslipas. Just nu håller faktiskt Nils på! Men det är skönt att vi slipper skämmas för att helt och hållet ha stulit utseendet!

2009-10-05 @ 23:23:20
Postat av: F

Sen när blev kroken friherre!?!



Ja lite förnyelse skulle kankse inte skada

2009-10-06 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0