Sony Ericsson Aino

Ett köp är rikigt nära!






//Mattias

Kommentarer
Postat av: F

Jag förstår inte hur någon kan köpa en sony Eriksson, Nokia is tha shit!

2009-10-27 @ 13:52:43
Postat av: Peter

Haha jag sitter faktiskt i skrivande stund och väntar på en ny samsung, ska för första gången överge Nokia, kanske ett stort misstag. Det är inte samsungs värsting dock, men den verkar ok!

2009-10-27 @ 14:17:04
Postat av: Mattias

Sluta köp dina leksakstelefoner Fredrik och köp en riktig istället!



Skönt och höra att du har tagit dig samman Peter! jaha va kul, vad är det för samsung? Nu har jag beställt shit vad jag längtar! :)

2009-10-27 @ 14:33:36
Postat av: Peter

Det är en s5600 (touch) men den kom såklart inte idag trots att deras jäkla lager är 5 km bort! Aja, men den som väntar på något gott...men det dryga är att har man beställt dammsugarpåsar, en skarvsladd eller nåt annat trist så kommer det ju fan så snabbt att man blir rädd. Men är det nåt man vill ha NU så går det ju alltid mer eller mindre åt skogen. Bästa exemplet är min laptop som tog 3 veckor att komma från Flarken till Oslo pga norska tullen.

2009-10-27 @ 15:57:26
Postat av: F

Inte konstigt att datorn fastnade så länge i tullen så mycket knark som gömde sig i den.



Har en tjej i basgruppen som jag tror har en sån där samsung, den har en "awkward moment" funktion som gör man kan få telefonen att ringa om man vill ta sig bort från någon eller något.



2009-10-27 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0