Den nya Salander

Jag har haft lite bloggtorka på sista tiden, men lovar att bättra mig.
Detta är enligt källor den nya Lisbeth Salander
Jag tycker iaf att Carey Mulligan ser påtok för snäll ut, men de är kanske bara diamanterna i håret som gör det.
Noomi Rapace stämde däremot bra in på min bild av Lisbeth efter jag läst böcker, tro de har att göra med hennes lite vassare ansiktsdrag
Då frågan är en viktig svensk angelägenhet så sätter jag härmed ner foten och säger att de får hitta någon annan än Carey Mulligan, t o m PJ är ett bättre alternativ!
// F

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag skulle göra mig utmärkt som hårdkokt tjej, tro inget annat!



En sak till, fan vad jag stör mig på att modegallerian.se har typ all reklam på den här bloggen. Rosa tema och klänningar? Detta är ju den mest übermaskulina bloggen i Sverige. Vi får börja posta foton på lättklädda kvinnor och komma med mer inlägg om bilar, skotrar, whiskey etc. Och sätta några rutigskjortor på delfinerna. Nils?

2010-04-27 @ 23:28:14
Postat av: Nils

jo jag ska göra om bilden så jävla hård och macho så clintan och arnold ser ut som barbie och ken.

2010-04-29 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0