The doppelganger

De flesta av er följer How i met your mother och är väl insatt i det här med doppelgangers. Om man struntar i folklore så kan man förenklat säga att det är en look-alike.


Mustache Marshall           Stripper Lily Mexican wrestler Ted       Lesbian Robin

Jag har inte själv sett min egen doppelganger, men igår när jag och Mariana var på bokhandeln uppe på universitetet så vände sig en tjej mot mig och utbrast och glatt och förvånat: "Men hej!!"

Uppfostrad som jag är hälsade jag lite försiktigt tillbaka trots att jag aldrig sett människan förr. Jag tror att hon förstod av min reaktion att de var fel person hon hälsat på. Antingen så har tjejen dåligt ansiktsminne eller så är hon ett bevis på att min doppelganger finns där ute. Jag hoppas på det senare alternativet. I bet he's awesome!
// F

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag tror mer på att du ser så enormt trevlig ut så att alla vill tro att de känner dig.

2010-12-16 @ 22:13:56
Postat av: Johanna

Han finns ju i karikatyrform iaf! :)

2010-12-18 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0