Vem ar varldens snyggaste head of state?

Jag var ju inne pa snygga politiker en annan gang, sa darfor maste jag dela med mig av denna lista.

Vad tycker ni?

Mina intryck:
-Snygg-Jens fran Norge kniper visst andraplatsen
-Vitrysslands Lukashenko kniper tolfeplatsen, det maste anda ses som en skrall! Men jag antar en snygg mustasch gor mycket!
-Goodluck Jonathan fran nigeria, plats 33, stoltserar med vackraste namnet och stilsakraste hatten.
-Hattligan vinns dock av malaysias tappre Tuanku Mizan Zainal Abidin pa plats 75.
-Bottenskiktet ar verkligen inget att hanga i Julgranen, men tycker synd om uruguays Jose Mujica pa plats 213. Han verkar sa snall, och han ar ocksa demokratiskt vald. Irlands Brian Cowen tycker jag faktiskt han slar med hastlangder!

Topp tre enligt mig:

1. Canada. Helt ratt val.
2. Roosevelt Skerrit fran plats 6.
3. Putin! Vilka muskler!

//Peter (utan forklaring till den roda texten)

Kommentarer
Postat av: F

Jag misstänker att de är ett krav på att man inte får vara för snygg om man ska vara head of state. Då tappar man trovärdighet!

2010-12-07 @ 09:00:10
Postat av: Peter

Sarskilt om man ar diktator, da ar kraven verkligen rekordlaga!

2010-12-07 @ 19:46:51
Postat av: F

Sjukt att Kim Jong-il, med sitt groteska babyface, har mött sin överman!

2010-12-08 @ 10:40:16
Postat av: Niklas

Hur fasiken kan Elizabeth II (nr 140) slå våran kung (nr 147)

2010-12-08 @ 20:27:43
Postat av: Peter

Det kanns ungefar lika logiskt som att ge qatar fotbolls-vm!

2010-12-08 @ 23:31:35
Postat av: Niklas

ja men då var i alla fall pengar och mutor inblandad, det tror jag inte i det här fallet

2010-12-12 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0