Epic moment

Vi har ju alla märkt vid det här laget att Kroken inte är som alla andra. Men aldrig hade jag trott att det var så illa som Kroken berättade i lördags. Vi höll på att fixa tacos i vanlig ordning och kroken drog en sedvanlig fail när han hackade grönsaker. Glåporden haglade. Till sitt försvar utbrast kroken att han var född ur fel hål!!! Tror inte jag har skrattat så mycket under 2000-talet alltså. Det kan vara svårt för er som inte var där att förstå hur kul det var, men det är ju alltid svårt att förklara i efterhand.

Något mindre kul var idag när jag skulle cykla till USM ikväll. Jag hoppade upp på cykeln och tryckte till rejält då jag skulle starta med en rivare. Tyvärr satt kedjan inte på som den skulle vilket gjorde att jag trampade ner foten i backen och spetsade underdelen på skinkan på sadeln. Trodde fan jag skulle dö först. Det gjorde så sjukt ont. Ni vet hur det känns när man träffar av kalvdön ordentligt. Huvudet känns bedövat och det typ piper i öronen. Det var en likande känsla. Som tur var så var de ju skinkan som spetsades och inte andra mer privata, närbelägna delar. Nu ska jag gå och kolla om jag börjat bli blå. Om nu så är fallet så ska ni inte räkna med nå bilder.

//F

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

Där har ni ju en av orsakerna till att jag aldrig riktigt tyckt om grönsaker, det blir bara fail när jag hanterar dem, men sen så är ju den enklaste grejen svår om man fötts ur fel hål :D

2010-02-01 @ 20:18:24
Postat av: Mattias

Hahahaha! Historien om "kroken och magistern" är fan lika rolig!! :D hahaha..

2010-02-01 @ 20:18:27
Postat av: F

Jo men den däremot är för grov för att publiceras här på bloggen :P

2010-02-01 @ 20:29:52
Postat av: Peter

...och magistern?? Usch berätta!

2010-02-01 @ 20:34:29
Postat av: Mattias

haha tyvärr Peter.. Håller med Fredrik om att den historien är lite för grov för att skrivas här! :P

2010-02-02 @ 00:18:48
Postat av: Nils

Nu ger ni fan i att vara moralkärringar och berättar historien för jag och pj! Är ju ändå inga andra än vi som läser eller förstår skiten ;)

2010-02-02 @ 16:52:36
Postat av: Peter

Nej vem är det som ska ta illa upp?

2010-02-02 @ 23:47:48
Postat av: F

Det är en allmänt stötande historia!

2010-02-03 @ 12:49:59
Postat av: Nils

Men då är den ju klippt och skuren för allmänheten!

2010-02-03 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0