Landskamp

Jag har varit med i 3 landskamper i mtt liv. den första var någon gång i mitten av 90-talet när vi spöade några norrmän i beachvolleyboll på campingen i Byske. Min andra landskamp var när dolphins spöade turkarna i fotboll i Alanya sommaren -05.

Idag var det dags igen. Vi var och spelade beachvolleyboll på IKSU när några fransoser kom och utmande oss 4 mot 4, vilket de kom att ångra. Vi antog utmaningen och de fick sig en rejäl omgång. Jag drog t.o.m in en smash i ansiktet på en kille med glasögon. Jag tänkte direkt; "This is so going in my blog". Till mitt försvar må tilläggas att det inte var en hård smash och att killen egentligen inte borde haft några problem att värja sig.



Med mitt landskampsfacit så tror jag att jag kan bli en överraskning i OS-truppen. Jag kan tänka mig att ställa upp i alla sporter.

// F aka "Harley Marques Silva"

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

Ja dolphins-matchen i Turkiet var ju legendarisk, ojoj vilka minnen...

2010-02-05 @ 17:31:50
Postat av: Peter

Jag och Mats läxade upp Holland i strandfotboll i Thailand, så det verkar faktiskt inte som att det GÅR att förlora mot utlänningar.



Oj, nu var hybrisen framme igen.



Sweet

2010-02-06 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0