Superkocken

Om min karriär inom juridiken skulle skita sig så är backup nr.1 att bli Ninja, skulle även det misslyckas så ligger Cowboy bra till. Utöver de nyss nämnda så skulle jag även kunna tänka mig att bli kock. Men då menar jag inte en vanlig kock utan en riktig superkock. Gordan Ramsey men flera får be till gudarna att jag inte kommer och konkurrera ut dem.

Jag tror dock jag skulle ha svårt att servera så små portioner som de gör, men ska de vara fint så ska de ju vara lite mat på tallriken. Man jag har en lösningen på problemet; man serverar alla mat på stora pizzatallrikar som jag alltid gör när jag är själv.


Dagens middag på pizzatallrik

Idag så skulle marre inte äta hemma så jag fick äntligen äta ris. Till riset serverade jag fylld kycklingfilé. Det var riktigt gott. Ser dock ganska slafsigt ut. Jag får jobba mer på upplägget.

Nu ska jag ta i tur med städningen som jag tagit på mig frivilligt, utan order från högsta ort.

Bon appétit!

// Your chef

Kommentarer
Postat av: Peter

Såg riktigt bra ut...du får fyra gafflar av mig. Att du gjorde ris drog ner betyget (om än jag lärt mig tolerera ris numera).



"Nu ska jag ta i tur med städningen som jag tagit på mig frivilligt, utan order från högsta ort"



Jojo, vi tror dig broder.

2010-02-04 @ 20:43:45
Postat av: F

Jag hade nästan glömt att du inte var nån rismänniska.



Hehe de värsta att det är faktiskt sant!

2010-02-04 @ 20:49:52
Postat av: Syrran

Nice! =)

Är det tanke bakom lr slumpen som gjort att det ser kristet ut?

2010-02-05 @ 12:25:26
Postat av: F

Det är ett mirakel. Gud har talat til oss!

2010-02-05 @ 15:30:15
Postat av: Syrran

Hallelujah!!

2010-02-05 @ 15:55:20
Postat av: Mariana

BRA Peter! Låt oss utrota riset från jordens yta

2010-02-08 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0