The Expendables

Jag har längtat efter att the expendables ska komma ut länge nu, tyvärr så får man vänta många månader till men jag tänkte bara göra er medvetna om det som komma skall.

Plot: Ett gäng legosoldater skickas till Sydamerika för att störta en diktator

Cast:

           
Stallone                           Statham                     Lee                           Lundgren                   Roberts


              
Couture                           Austin                          Rourke                          Willis                        Schwarzenegger

Detta är ett axplock över actionhjältar som ska medverka i filmen. Dessutom har Stallone skrivit och regisserat filmen. Helt sjukt. Julafton för actionlovers!

I väntan på The Expendables ska jag nog inhandla Zoombieland och se den ikväll.

// F

Kommentarer
Postat av: Peter

Detta är ju helt galet. Det kittlar i magen, trots att jag inte är den största actionfanatikern! Vilka namn!



Men jag tycker att en joker borde vara med också, typ Tom Hanks eller Meryl Streep!

2010-02-26 @ 12:50:26
Postat av: F

Det kan ju inte annat än bli 110 % action och adrenalin från start till mål. Jag saknar Clintan, få kan ju vara så hård som han.

2010-02-26 @ 13:13:02
Postat av: NIls

Mjo det är ju en gedigen skara actors. Men frågan är ju om Stallone är rätt man att regissera filmen :O

2010-02-27 @ 02:33:38
Postat av: Mariana

Varför är det inga tjejer med? De kan också vara superhjältar!

2010-02-27 @ 10:17:41
Postat av: Mattias

Haha sluta Mariana, det där var inte ens roligt! :P

2010-02-27 @ 10:48:21
Postat av: F

Stalone är alltid rätt man, med Rocky 4 som undantag

2010-02-27 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0