Nyårs löftet

Förra årets löfte: sluta snusa.. CHECK!!! 1 år utan snus, shit vad tiden går fort..





Några nya löften till detta år eller saker jag ska bättra mig på!


Jag måste ta mig samman och börja ta tag i saker själv. Och inte förvänta mig att någon annan ska göra det åt mig!

Köra mitt eget race och inte bry sig så hårt om vad andra tycker och tänker!

Fortsätta med träningen lika flitigt som förra året! (jag känner peppen)

Finns säkert brano mycke mer saker jag borde förbättra till detta år, men kommer inte på något nu..

Jo förresten, säga till Krokens morsa att vi vill inte hänga med han något mer... Hennes pengar spelar ingen roll. Jag klarar inte av det psykiskt längre!!! :P haha


//Mattias





Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

Jag kan inte ens tänka mig det extrema obehag som infinner sig när jag är med HEHEHEHE! :D

2010-01-04 @ 18:09:24
Postat av: Peter

Jag skiter i att kontraktet säger 2014 jag pallar inte mer. vi måste be facket om hjälp.

2010-01-04 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0