The fucking white death

Det har gått nära fyra veckor sedan mitt senaste inlägg, men efter juluppehållet är det dags att ta nya tag igen.

I denna jämmerdal vi kallar livet gäller det att kunna förnöjas av det lilla. Längs den väg jag går/cyklar hem från schtan finns en tunnel som står till gatukonstnärernas (klottrarnas) förfogande. Under mina första 1,5 år har jag dagligen kunnat glädjas åt "Hest mot folkgrupp" som stod skrivet på det mest svåråtkomliga stället. Mer konventionellt klotter har nu tagit över platsen. Tyvärr. Då var den lilla glädjen borta.

Såg en intressant, aningen morbid artikel igår. Beskriver verkliga krigshjältar som stått för hollywoodmässiga insatser, i verkligheten. Om än historierna känns lite väl tillspetsade. Om "the white death" tycker jag att det är rätt kul skrivet;

"When some other soldiers found him and brought him back to base, he "had half his head missing." The White Death had finally been stopped...




.......for about a week"


Auf wiedersehen, meine Genossen!

//Peter

Kommentarer
Postat av: F

Jag tycker att de är dags att du tar kontakt me den inre klottraren i dig och skrider till verket. Varför inte klottra en snell hest eller något annat häftigt

2010-01-13 @ 19:42:31
Postat av: Peter

Tror jag ska rita en räv...eller lite delfiner!

2010-01-14 @ 14:08:40
Postat av: F

Jag tycker att du ska använda dig av en krita istället för en sprayburk!!

2010-01-14 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0