Tequila crisis

Så har två tentor skrivits. Tyska igår och en finanskurs idag. Finns egentligen inte så mycket att skriva om det men det är en sällsynt skön känsla när tentor är skrivna och det blir lugnt några dagar! Har en känsla av att freddyboy vet vad jag pratar om.

I en makroekonomikurs vi hade fick man lära sig om "the tequila crisis" vilket var en mexikansk kris (därav namnet?) och några vänner beslutade sig för att ha, just det, en tequila crisis på kvällen efter tentan. Ikväll går tequila crisis 2.0 av stapeln och undertecknad ska infinna sig, redo med sin halvliter tequila. Får se hur långt vi kommer, alla HATAR tequila.



Våren har kommit för övrigt, snön är nästan helt borta och vi var upp i 13 grader i fredags.

Sod off,

/Pedro

Kommentarer
Postat av: F

Jo känslan efter tentan känner man igen. Skerv tenta i tisdags å man känner sig helt tom efteråt, både mentalt och fysiskt. Har dock börjat vänja mig med marathontentorna så jag känner mig inte lika utpumpad längre



Här har vintern bitit sig fat. Kom mellan 5-10 cm snö natten till idag

2010-03-28 @ 20:46:35
Postat av: Peter

Dessutom är det som att släppas fri själsligt på nåt sätt eftersom man slipper ha skiten i bakhuvudet hela tiden

2010-03-29 @ 15:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0