Starkt jobbat grabbar!

Sokte efter Krokens och Lunkas "hotell" i New York pa google maps:


Och sett at andra hallet:



Ett antal fragor uppstar:

1. Vem vare som gav Lunken uppgiften att boka hotell? Sag vem det facking var!
2. Kommer vi att stota pa gangsterganget som ses pa den ovre bilden?
3. Finns det en tanke att jag ska vara den ende vite mannen i omradet?
4. Vad finns bakom muren? Druuugz? Fast and the furious?
5. Varfor ar den roda trappen till vanster trasig? Kanske pa grund av skottlossningen som sker varje natt?

Aaaah vilken mysig gata! NY at its best!


PS. Adressen ar "ungefarlig" och vi far hoppas att google maps streetview gjorde ett ordentligt klavertramp!

//Peter

Kommentarer
Postat av: Mattias

jag googlade på adressen å då ser man hotellet, men det håller på att byggas :S undra när bilderna är tagna... ÅHH jag får typ panik :O

2010-11-05 @ 06:39:21
Postat av: Mariana

Men ändå charmigt? Eller....inte!

2010-11-05 @ 08:19:10
Postat av: F

Ska man till NY så måste man ju prova på att bo på gatan! de blir nog inget problem med att trycka in en extra säng iaf :P

2010-11-05 @ 08:42:54
Postat av: Kapten Krok

Hehehehe, pack som vi ska inte bo finare :P

2010-11-05 @ 10:19:07
Postat av: Mattias

2 svarta män som jag å kroken är nog rätt säkra i detta neighbourhood. Men du Pj ditt blek ansikte är fucked!!!

2010-11-05 @ 11:14:34
Postat av: Peter

Jo the mitt vanilla face lar nog fa smaka....haha skamt asido detta ar Queens, valdigt nara Manhattan sa det ar nog ingen fara...om jag inte minns fel ar vi nara Dag Hammarskjold island om vi far hemlangtan, Bronx ar ju dopt efter Greve Bronck fran Smaland, sa vi BORDE ju vara sakra dar med :P



2010-11-05 @ 14:06:04
Postat av: nila

Verkar ju som om nån pyroman har varit och härjat på markisen eller vad det nu ska föreställa. Haha lunka, hoppas dom arbetar 20 timmars pass då :P



Det är ju inte så mycket bättre för mig. Vulkanutbrott och tsunamis here i come!



2010-11-05 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0