Livet i norrlands huvudstad

Jag har börjat acklimatisera mig till livet här i Sundsvall. Jag har skaffat gymkort, vi har bestämt vart vi ska storhandla och jag hittar förvånansvärt bra här i staden. Jag har hunnit med två intervjuer sedan jag flyttade hit och fått båda jobben. Jag har valde jobbet med sämre lön och kortare anställning då jag kände att det var en bättre väg att gå. Jag är ingen sell-out direkt!

Här har våren kommit på riktigt. Tror inte att snön klarar sig så länge till då det inte varit minusgrader på snart en vecka. Det är t.o.m. riktigt varmt, sitter ute på balkongen i shorts och njuter.

Lägenheten är fortfarande lite kaos, men jag lär hinna få ordning på det mest denna månad nu när jag är hemma-man. En bäddsoffa är inhandlad så nu fattas bara besökare!

Det soliga Sundsvall

// F

 



Kommentarer
Postat av: Peter

Gött!



Låter som att det går alla tiders där borta, lita på att jag ska våldgästa så småningom!

2011-04-06 @ 19:42:45
Postat av: Anonym

Det är bara att våldgästa. Om du kommer på en torsdag eller lördag så kan du kanske dra en svängom i danssalen med barnen!

2011-04-06 @ 20:00:03
Postat av: F

Det var jag som skrev så klart!

2011-04-06 @ 20:00:40
Postat av: Mattias - the real one!!!

Grattis till jobbet! :) Va kul för dig! :)



2011-04-06 @ 20:28:30
Postat av: Mariana

Fredrik lever livet som hemmaman. Att sitta på balkongen i shorts, man blir ju lite avis.

2011-04-07 @ 19:32:07
Postat av: Ewa

hallå där nu måste jag lägga in en protest trots att jag är född klyktattare (om ni nu vet vad det är?)

Norrlands huvudstad ÄR och förblir UMEÅ

2011-04-07 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0