Skrävel Skrövel

Två veckor (!) sedan senaste inlägget....skärpning, Caballeros!
Det var så klart trevligt att få besök senaste helgen...då varningen om en viss S70:s framfört söderut nått larmcentralen i god tid hade Jönköping hunnit utrymmas nästan helt, därför fick grabbsen bara träffa de allra mest olyckligt lottade av mina s.k. "vänner" här nere. Lite utgång och sjukhus (dock ej relaterat) blev det, och solen visade sig som tur var. Stort tack för besöket grabbar!
Nästa helg intas staden Jönet av ett annat gäng, de får en liten annan inramning då det är helgen för den s.k. "EP-festen" då en större andel av klassen ska fira att vi snart slipper se varandra. Blir spännande att se hur grabbarna grus acklimatiserar sig bland en massa rusdrycksnyttjande sörlänningar. Putsa knogjärnen.
Själva poängen med att ha er förra helgen var ju att skrävla och skrövla om mina få glädjeämnen, men det missade jag helt. Så då gör jag det här i stället:
Fick en fin välkomstfolder från SSE, den hade jag ju tänkt skryta med!
Fick även denna från skolan där jag var på utlandstermin. Med 3,75 i GPA fick man minsann ett diplom, muwhahaha!
Sådärja...då var det visat.
MVH
Peter

Kommentarer
Postat av: F

Fint ska det va! Tack för vistelsen. Det är ju inte många som får möjlighet att snålbo på sörlänningarnas sjukhus, men nisse ska ju alltid vara värst ;) hoppas du hann sanera lägenheten innan damerna kom hem!

2011-04-29 @ 12:01:36
Postat av: Kapten Krok

Håller med F, fint ska det va!

Men jag tror nog allt att du stulit välkomstfoldern av någon annan stackare på din skola och "photoshoppat" ihop pappret från Babson.

Kommer att granska båda grejerna noga då vi kommer och våldgästar nästa helg :D

Beware!

2011-04-30 @ 11:51:47
Postat av: Niklas

Jo stort tack för vistelsen,( nisse ska även ha tack för bullens pilsner korv som han bjöd på, vilket va as gott) Jag tror inte att det var en slump att vi inte fick se det där när vi var på besök. Det enda vi fick se var när Nls gick runt och rotade så hittade han PJ´s special student leg, vilket låter mer troligt. Men bra jobbat ändå och nu måste vi alla skärpa till sig, vi har varit för dåliga att våldgästa dig i Jönköping. Vi måste se till att du inte får det lika lätt i Stockholm. Fjöl av

2011-05-01 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0