Opportunist javisst!

Igår blev det klart att vi ska flytta igen. Vi fick tillfälle att hyra en takvåning på 100 kvm ungefär 500 meter från där vi bor nu och vi tog den. Detta har lett till att vi inte är värd mycket i hyresvärdens ögon, men det är en annan historia. Vi ska börja flytta så smått i augusti. Vi ska fara å hälsa på i den nya lägenheten ikväll så jag tänkte försöka knäppa lite bilder som jag sedan ska lägga upp här på bloggen.


Då jag valt att leva med en tjej så måste saker och ting planeras långt innan vi killar egentligen orkar bry oss. Så på order från högsta ort så vill jag ska påminna alla om gatufesten med start fredag den 8 juli. Ni är alla välkomna!

Sedan så undras det vad vi ska göra på midsommar. Så ni kan ju börja fundera vad vi ska göra.


//F

 


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är rädd att vi enligt brödrabalken inte får planera fester och köp av alkoholhaltiga drycker innan tidigast 24 timmar innan.

2011-06-02 @ 01:04:41
Postat av: F

True true!

2011-06-02 @ 13:08:10
Postat av: F

Enligt 1 kap 1 § systrabalken så ska alla fester planeras minst en månad i förväg och då ska också klädsel och förtäring vara bestämd!

2011-06-02 @ 13:10:35
Postat av: F

Enligt 1 kap 1 § systrabalken så ska alla fester planeras minst en månad i förväg och då ska också klädsel och förtäring vara bestämd!

2011-06-02 @ 13:10:36
Postat av: Nils

Precis Peter! Och för allra bästa utfall så ska det helst planeras samma dag! Man ska sätta skon ivägen på systemet när dom försöker stänga.

2011-06-02 @ 22:24:53
Postat av: Mariana

Jag är ändå lindrig, många systrar planerar saker minst tre månader innan.



Ni kommer ångra er bittert när ni sitter där på vasaplan och dricker blåbärssoppa på midsommar

2011-06-02 @ 22:36:07
Postat av: Peter

Du kan säga vad du vill Mariana, men vi följer ju bara lagen. Nej jag tänker bara luta mig tillbaka tills det är dags.

2011-06-03 @ 01:11:38
Postat av: Mariana

Må gud straffa dig sankte peter

2011-06-03 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0