Svarta svanen

Igår blev det filmkväll hos krok och det svullades som aldrig förr, vi skyller på månen!

Först såg vi Black Swan


Filmen var riktigt bra och Natalie Portman i huvudrollen likaså! Det var dock ingen film man njöt av direkt, utan man mådde snarare dåligt över hur skör och mentalt instabil huvudkaraktären var. Betyg: Black swan får 4,5 delfiner av 5 möjliga.

 


 

Nästa film var the fighter som även den var en lite djupare film. Filmer som baseras på verkliga historier brukar alltid vara bra men jag tycker att denna film saknade lite spets. Skådespelarna gjorde att bra jobb, men jag är ändå lite besviken. Betyg: The fighter får 3 delfiner av 5 möjliga

 


// F

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

Black Swan var faktiskt bättre än jag förväntat mig och The Fighter var sämre... så det kan bli.

Nu blir det att trycka lite ostisar för att toppa denna svullarhelg :-D

2011-03-20 @ 21:13:50
Postat av: F

Efter att din våg visade 94 kg så kommer jag hålla mig borta från ostkrokarna ett tag framöver

2011-03-21 @ 08:30:00
Postat av: Peter

94 kilo!



Det som i mången år varit min paradgren ser nu ut att tas över av delfinernas nyblivne giffare! tror jag ligger runt 93, gjorde det vid Jul iaf.



Nu begriper jag hur Tiger Woods kände sig när han började förlora!



2011-03-21 @ 13:02:43
Postat av: F

Som jag ser det så tar jag bara tillbaka den tron som ursprungligen var min. Det var ju jag som var tyngsta när vi gick i högstadiet. Du kan ju alltid trösta dig med att du är längst och lär så förbli om inte oväntat inträffar!



Jag har dock siktet inställt på 88 kg till sommaren så du är nog snart både längst och tyngst igen!

2011-03-21 @ 15:54:14
Postat av: Peter

Jepp det är intressant hur platsen på tronen går fram och tillbaka!



Ok, hade tänkt mig ner till 90-strecket själv också, med tanke på att denna termin innebär mindre mat och mer motion än utlandsterminen så hade jag tänkt att det skulle lösa sig självt, "passivt" på något sätt he he.

2011-03-22 @ 08:08:11
Postat av: F

Vi får köra en invägning i juni för att avgöra vem som ska vara sommarens kung!

2011-03-22 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0