The end of an era...

Egentligen är jag för trött för att skriv något då jag skrivet ett PM och en hemtenta i veckan men jag kände mig lite sentimental. Idag har jag gjort min sista dag som student, efter nästan 5 års studier vid universitetet och sammanlagt närmare 18 år studier (om man räknar med förskolan) så har jag lärt mig allt jag behöver veta för att bege mig ut i arbetslösheten ;)

Umeå i all dess prakt!

I natt gör jag min sista natt i lägenheten och Umeå och jag kan bara tacka för att norrlands okrönte huvudstad har stått ut med mig. 8 grymma år har det blivit och det var här man utvecklades från tonåring till man. Det var här man gick på sina första fester och det var här man tog sitt körkort. Många fina minnen har man.

Någon söp Partik under bordet!

Grillning på gården innan VM-finalen

Nu ska man flytta från Umeå till Västernorrland och medelpad. Det blir första gången jag bor utan för västerbotten. Där börjar postnumret på 8 istället för 9. Stora och små förändringar.

// F

Kommentarer
Postat av: Peter

Jo det är förändringar på gång, spännande och skrämmande och kul på samma gång!

2011-03-26 @ 10:59:51
Postat av: Johanna

Shit vad tiden går! Du har ju bott i Ume 1/3 av ditt liv ju! Här blir ni saknade, men jag tror o hoppas att ni kommer att trivas där nere!

2011-03-28 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0