Välkommen in!!

Då min ledighet drar sig mot sitt slut, börjar på det nya jobbet imorgon, så tänkte jag att det nu var dags att avlasta PJ lite här på bloggen och guida er igenom vår nya lägenhet.

Ni kommer först in i vår hall


Direkt till höger från hallen har ni vårt gäst rum


Tre trappsteg upp till vänster från hallen har ni vår lilla blå toalett


Efter hallen kommer ni in till köket och matplatsen


Till höger finner ni vårt vardagsrum


Tre trappsteg ner från vardagsrummet finner ni sovrummet och det stora badrummet.

Vi kan utan problem inhysa 5 gäster så ni är alla välkomna att hälsa på!!!!
// F

Kommentarer
Postat av: Peter

Ja här sitter man själv i sina 10 kvadratmeter. Bor i en väska, har inte plats att plocka upp kläderna.



Jag är inte bitter, och det är därför jag mycket snart tänker komma och söndra.

2011-09-21 @ 19:37:25
Postat av: Mattias

Jäklar vilken lägenhet, inte illa pinkat! :)



Pj, man får vad man förtjänar...

2011-09-22 @ 01:26:40
Postat av: Kapten Krok

Fräsigt värre!

Ser ut att finnas riktigt mycket plats för löst folk, och nu får ni förmodligen göra lite mer som ni vill :-D

2011-09-22 @ 12:56:16
Postat av: F

Jo de känns riktigt skönt att slippa sin smått galna hyresvärd. Det är nog det absolut bästa, sen att lägenheten är stor och fin är bara en bonus.

2011-09-22 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0